sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Reebokin Skyscape Runaround 2.0 -tennarit

Kun kerta vauhtiin pääsin, niin lisää kengistä.

Olenkin jo aikaisemmin kehunut Reebokin Skyscape Runaround -tennarit maasta taivaaseen. Ne eivät siis paina mitään, ovat ihanan pehmeät ja ne voi pestä koneessa. Lisäksi ne tietenkin näyttävät kivoilta.

Olen kuluttanut pinkit tennarit lähes puhki. Yritinkin siis etsiä netistä uusia. Ikäväkseni huomasin, että niitä ei enää valmisteta. Tai niitä ei ainakaan mistään enää saa. Tilalle oli tullut 2.0-versio, joka hieman ulkoisesti poikkesi aikaisemmista. Päätin pettymyksestäni huolimatta tilata uudemmat versiot. Kuosit ainakin miellyttivät, joten siinä mielessä ei tarvinnut pelätä. Pelkäsin sitä, että uusi malli on liian kapea.

Kengät tilasin Stadiumista. Niitä toki olisi saanut muualtakin, mutta minulla oli Stadiumille lahjakortti. Päädyin kirjavaan kuosiin, sillä kengät saavat olla nyt pirteät. Kenkiä kokeiltuani olin kyllä jälleen myyty. Onhan se malli vähän erilainen, mutta eivät ne kengät ole sen kapeammat kuin edeltäjänsäkään. Ihanat ovat jalassa, ja kyllähän minun puolestani se kesä saisi jo tulla!

Missä ne ovat?
- No tässä!

Reebok Skyscape Runaround 2.0


2 kommenttia:

  1. Eikä miten ihanat! Mä haluan kans! :) Onks meillä ollu joskus aikaisemminkin samislenkkarit?? ;)

    VastaaPoista
  2. No siis ainakin yhdet! ;)

    Suosittelen kyllä tilaamaan nuo. Hitsin kivat!

    VastaaPoista