sunnuntai 31. elokuuta 2014

Mummi ja Minä -pesuaineet

Näin ystäväni luona ensimmäisen Mummi ja Minä -yleispuhdistusaineen. Olin myyty. Ihana pakkaus ja sitäkin ihanampi tuoksu. Päätin siis hankkia tuotteita kotiini.

Mummi ja minä -tuotteet: astianpesuaine, siivoussuihke, yleispuhdistusaine sekä käsienpesuaine
Tuoksut: mansikkamarenki, polkkakarkki, sitruunasooda ja lakritsipommi

Mummi ja Minä -tuotteet keittiössä

Itselläni on käytössä yleispuhdistusainetta lukuun ottamatta kaikki muut. Tuoksuista olen testannut kaikkia, mutta erityisen ihastunut olen ollut polkkakarkkiin ja lakritsipommiin.

Sydäntäni lämmittää tuoksun ja pakkauksen lisäksi se, että tuotteet ovat ekologisia ja ei eivät sisällä zeoliittiä, fosfaattia, keinotekoisia väri-, hajuste- tai säilöntäaineita. Tuotteet on valmistettu kasviperäisistä, uusiutuvista raaka-aineista, jotka hajoavat luontoon täysin. Pesuaineiden yhtään raaka-ainetta ei ole testattu eläinkokeilla, ja myös vegaanit voivat niitä käyttää. Tuotteet on myös valmistettu Suomessa.


Mistä niitä sitten saa?
Olen omat Mummini ostanut Hyvinvoinnin Tavaratalosta netistä. Mummi ja minä -tuotteet kuuluvat myös muuramelaisen Annival Interiorin valikoimiin. Tuotteet ovat ehkä hieman hinnakkaita, mutta kyllä ne sitten ovat riittoisiakin. Ja hyvä mieli tulee, kun tuotteet ovat oikeasti ekologisia ja tuoksuvat hyvältä. Käsiäkin tulee pestyä paljon useammin kuin ennen.

Tämä postaus menee nyt vapaa-aikakategoriaan, sillä tuotteiden tilaaminen netistä, siivoaminen ja vaikkapa korujen tekeminen tapahtuvat aina vapaa-ajalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti