sunnuntai 31. elokuuta 2014

Minus Tion Little Saturday -lehtitelineet

Olin useasti käynyt Finnish design shopissa katselemassa lehtitelineitä. Kaikkein eniten olin kiinnostunut Minun Tion Little Saturday -lehtitelineistä, sillä ne kävisivät loistavasti asuntoni pienen käytävän seinälle.

Viime kuussa toteutin unelmani. Tilasin kermanvalkoiset telineet (yksi pakkaus sisältää kaksi kappaletta), vaikka alun perin olin tykästynyt mustiin. Syynä oli, että mustaa ei käytävällä muuten ollut. Kontrasti olisi ollut liian voimakas ja lehtikään ei olisi niin hyvin telineestä erottunut. Valkoinen kävisi hyvin myös käytävällä koristeena olevien puunväristen naulakoiden viereen.

Toinen telineistä ja Imagen uusin numero

Telineissä olisi tilaa useammallekin lehdelle.


Ja olen tyytyväinen! Laitan telineisiin yleensä Imagen kaksi uusinta numeroa. Pidän lehdestä siis sisältönsä kuin kansiensakin takia. Harvemmin lehti pääsee sisustuselementiksi, mutta nytpä pääsee.

Telineet on aseteltu päällekkäin.

Valkoinen teline erottuu hyvin tummasta kannesta.

Lisää tilaamistani lehdistä hieman myöhemmin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti